It's friday!!!!!

publicerat i Allmänt;

Godmorgon världen. Var uppe med tuppen idag och det va så otroligt mysigt när julstjärnorna var tända och snön låg vit utanför. Tog mig sedan till skolan och det är där jag befinner mig nu. Slutar sent idag, trots tidig vecka. Jag har nämligen idrott! Vi ska dansa så det ska bli kul :)

nedbäddad i sängen

publicerat i Allmänt;
Kom hem för inte allt för länge sen och ligger nu nedbäddad i sängen och myser med härlig julmusik i öronen. Det blev både fika, middag och en liten prommis i gamla stan. Mysigt och härligt :) Nu ska jag välkomna John Blund och låta drömmarnas värld ta över. Godnatt finisar ♥

The luckiest girl On the planet

publicerat i Allmänt;

Hoppas ni haft en toppenbra torsdag allesammans!! Min har varit riktigt härlig tillsammans med Frida och Pernilla. Hade ju inte träffat min stjärna på en vecka så munnarna gick ju i ett när vi sågs. Mycket att ta igen efter sju lite för långa dagar utan varandra. Efter skolan satt vi kvar och pluggade matte. Så ambitiösa tjejer. Jag är stolt över oss båda! Nu väntar jag på att Martin slutar jobbet så jag kan möta upp honom. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Blir väl en fika eller något :)

L Y C K L I G

publicerat i Allmänt;
 
Nu mår jag sådär härligt bra. Klockan är fem och jag har pluggat klart för dagen. Jag kan njuta hela kvällen och bara göra sånt jag vill utan att ha dåligt samvete. Eftersom snön även kom idag så har jag påbörjat min önskelista. Känns otroligt bra. Och nu accepterar jag att det får komma snö och att julkänslan får börja smyga sig på. Det är första advent på söndag, julkalendern får jag börja äta ifrån på lördag och mindre än en månad kvar till julafton. Nu mår jag verkligen bra. 

SNÖ

publicerat i Allmänt;
 
Årets första snö singlar ner utanför fönstret och jag ligger hemma och är fortfarande sjuk. Börjar bli riktigt trött på det faktiskt. Men imorgon blir det skola för min del, tänker ej stanna hemma en dag till. Jag kan inte sova på nätterna pga hostan så jag somnade runt 4 inatt, och vaknade runt ett idag. Gjorde frukost på sängen och kollade pll. How good? Nu ska jag fräscha till mig lite sen är det dags att plugga! Segt men riktigt skönt när det är gjort :)

27 november 2012

publicerat i Allmänt;
 
Hemma och sjuk idag med. Ganska segt, men ändå skönt. Att höra hur regndropparna slår mot fönstret och ha vetskapen om att jag ligger nedbäddad i min mjuka säng och bara kollar på film. Har dock skrivt klart min krönika i svenskan, påbörjat talet jag ska hålla i tyskan samt skrivit klart föredraget jag ska hålla på retoriken. Känns skönt, som att jag varit riktigt effektiv. Mamma fyller år idag också, gästerna kommer snart och det blir middag och efterrätt. Gott som bara den. Har dock ingen vidare lust med besök, men det är ju mammas dag. Hon fyller ju trotsallt bara 46 år en gång i livet. så nu ska jag hjälpa till med förberedelserna innan det plingar på dörren! Vi hörs senare mina vänner :)

Don't expect things to happen. It's better to feel surprised then to feel disappointed.

publicerat i Allmänt;


 
Var som sagt på bio med Martin igår och såg Breakingdawn part 2. Den var bra, dock inte sådär bra som jag hoppades på. Lyckades somna också?! Alltså haha jag orkar ej. Vad är det med mig och somna framför filmer? Utöver filmen hade vi väldigt kul, skratta typ hela tiden osv. Idag är jag hemma och är sjuk. Har både feber och en rejäl hosta. Men ska plugga lite ändå, fastän det jag egentligen bara vill göra är att sova. Vaknade nämligen vid två idag efter att ha försökt varit uppe och tagit mig till skolan imorse. Både mamma och pappa tyckte jag skulle vara hemma så det fick helt enkelt bli så. Hoppas ni är friska och krya, och att ni haft en bra dag i det tråkiga höstvädret! :)

Dagens outfit

publicerat i Dagens outfit;
 
Har fixat mig klart och ska ta det lugnt ett tag innan jag drar vidare på bio. Ska se nya Twilight och har riktigt höga förväntningar med tanke på vad alla sagt om filmen, så jag hoppas den håller upp till det!

Godmorgon

publicerat i Allmänt;
 
Har precis tagit en lååång dusch och ätit en stor smarrig frulle. Ska fixa mig väldigt snart och jag typ längtar efter det?! haha. Jag tycker det är så kul att testa olika sminkningar och ännu roligare blir det när jag nästan alltid får kommentarer om att jag sminkar mig så fint. Har även fått önskemål om att jag ska göra videoinlägg när jag sminkar mig, men det kommer ej ske. Vidoinlägg är nog inte riktigt min grej :P dock kanske jag kan göra inlägg där jag beskriver hur ni ska göra och sedan visar bilder! 

Swedish house mafia

publicerat i Musik;
 
Jag tipsar om att ni ska kolla på hela videon, den är från igår och jag får rysningar i kroppen när jag ser den.
 
Jag kan inte beskriva gårdagen med ord. Kvällen var helt magisk, en once in a lifetime upplevelse. Det fanns inget annat än bara kärlek där. Det var glädje, dans, sång och en riktigt mäktig känsla. Jag fick rysningar i kroppen under save the world, don't you worry child och när man får höra meningar som "swedish house mafia älskar er", "borta bra men hemma bäst" och "nu stänger vi av hjärnan och sätter på hjärtat". För er som inte har möjligheten att se dem, jag lider med er. Detta var värt varenda svettdroppen, varenda smärta i kroppen och varenda krona. Den lyckligaste kvällen i mitt liv helt enkelt, för hur många gånger får man se Swedish house mafia och David Guetta på samma scen? 

Otto Knows - Million Voices

publicerat i Musik;
 
Jag ska ju på SHM imorgon och det ska bli superkul, är dock lite ledsen över att jag inte ska gå på lördag då Otto Knows är förband.. Men men, jag ska vara glad ändå. Jag kommer ju få se den svenska hus maffian live!

Happiness

publicerat i Allmänt;

Hej kompisar! Var som sagt på bio igår med Frida, Martin och Fredrik. Vi bytte film till hypnotisören och trots att det är en thriller så har jag nog aldrig skrattat så mycket på bio som jag gjorde igår. Vet inte om det beror på sällskapet eller om jag var alldeles för trött, men kul var det i alla fall! Dock rekommenderar jag ej er att se filmen, alldeles för lång och seg. Slutar skolan om 50 min och då ska jag hem och plugga, har 2 ekonomi-inlämningar och juridik prov imorgon.. Vi hörs lite senare! Pussar :)

Godnatt världen

publicerat i Allmänt;
Efter att ha pluggat företagsekonomi sen klockan 18.30 ikväll är jag värd att lägga mig i sängen och kolla på en film nu. Juridik provet som jag hade idag gick bra, och jag hoppas likaså att min FEK2 inlämning imorgon går lika bra. Dock är jag inte helt klar utan ska skriva klart den imorgon bitti. För efter skolan imorgon ska jag nämligen först ut och äta med Frida, Fredrik och Martin och sedan ska vi iväg på bio! Vi ska se möhippan, haha. Hoppas den är bra :) Nej, nu får ni sova så gott allesammans! ville egentligen bara säga godnatt! 

-

publicerat i Tankar;

Stressa inte ihjäl dig.
Oroa dig inte över saker som inte har hänt än,
eller saker som hände för länge sedan och inte längre går att påverka.
Var snäll mot din kropp
Kom ihåg hur fantastisk den är och att den håller dig vid liv
Ta väl hand om den inifrån och ut.
Ta hand om ditt lilla hjärta
behandla det med respekt och var inte för hård mot det,
hjärtat kan inte bestämma över sina känslor.
Var snäll mot hjärnan
analysera inte sönder saker och brinn inte hål i huvudet på dig själv.
Låt den få vila ibland, våga stänga av.
Gör saker som gör dig lycklig
utan att för den delen bli egoistisk eller glömma bort att även göra andra lyckliga.
Se till att ha kul.
Det är onödigt att tänka annorlunda,
det är ju inte jättelångt detta liv.
Gör saker som får dig att skratta och ta vara på det skrattet.
Blunda och minns det när du tar dig igenom jobbiga tider,
de är trots allt oundvikliga.
Våga vara stark när det behövs
och svag när du inte orkar.
Säg ifrån om du inte orkar mer,
men gör ingen annan ledsen.
Bit ihop under sorg och slappna av i glädjen.
Var inte för hård mot dig själv.
Ta hand om och var varsam.
Skratta högt och mycket.

        - Michaela Forni

Stop worrying and start live

publicerat i Allmänt;
 
Den här dagen har varit riktigt seg. Somnade runt 4 inatt, då Oliver, Tim och Jacob tycker det är jättekul att ringa och väcka mig. Försov mig gjorde jag, och stressade för att komma i tid till ingenting. De två första lektionerna var nämligen inställda pga av sjukdom. Så jag hade en lektion idag, som inte alls var viktigt, plus att Frida inte var i skolan idag. Kunde inte bli så mycket sämre, men men. Jag är ändå glad av en hel del personliga skäl och imorgon kommer jag få se min fina vän igen! 

Darling don't be afraid, I have loved you for a thousand years

publicerat i Allmänt;


 
Då börjar den här helgen lida mot sitt slut och idag har jag inte gjort mycket alls. Bara varit hemma och tagit det lugnt. Pluggat har jag också gjort och det ska jag fortsätta med en liten stund. För övrigt är jag väldigt glad. Känns som att jag alltid skriver hur lycklig jag är, men jag kan tyvärr inte ljuga för er. Jag är lycklig och då blir det lätt att man nämner det ofta. Tycker även att det är väldigt tråkigt att läsa deppiga bloggar, man börjar nästan själv må dåligt av det. Såklart alla har dåliga dagar, även jag, och att jag då och då kan skriva ett deppigt inlägg men jag tycker inte det är kul att läsa om sådant varje dag. Se livet från den ljusa sidan helt enkelt, sätt höga mål och kämpa dig dit! :) 

I can't keep up, and I can't back down

publicerat i Allmänt;
Har precis ätit middag med familjen och ska snart kolla på en riktig tjejfilm. Var egentligen utbjuden på middag osv av en fin person, men tackade tyvärr nej. Är alldeles för trött och det var länge sen jag bara var hemma och tog det lugnt. Det får helt enkelt bli en annan gång :) Nu ska jag fixa lite frukt och bara slappa!

We don't sleep when the sun goes down, We don't waste no precious time

publicerat i Allmänt;


Gårdagen var hur bra som helst! Det började med att jag, Linda och Frida gick ut och åt. Satt kvar och pratade och skrattade i ungefär 3-4 timmar innan vi drog vidare. Linda ville hem, så jag och Frida tänkte göra det samma men i sista sekund ångrade vi oss och började promenera mot stureplan. Där blev jag uppraggad och utbjuden på glass?! och sedan ville en killkompis till mig att vi skulle följa med ut, men då ringde Fredrik, Martin och deras två killkompisar och frågade om vi ville med på efterfest. Upphämtade vid svampen blev vi och iväg åkte vi. Kvällen avslutades med lite bearpong och roligheter innan jag och Frida landade i sängen runt 5 tiden. En riktigt skön kväll/natt helt enkelt! :)

Fredagen

publicerat i Allmänt;
godmorgon, eller det kan man egentligen inte säg vid den här tidpunkten på dygnet. Men för mig, så är det morgon. Jag vaknade för en timme sen och har hunnit äta frukost och duschat + fönat håret. Inatt ringde Oliver, Tim och Jacob mig så de blev rätt sent för mig. Skulle egentligen ha shoppat med dom idag också, men alla var för trötta haha. Nu ska jag fixa mig iordning och sedan bege mig mot Söder för att äta med Linda och Frida. Brukar inte vara så mycket på söder, så det ska bli kul! Efter det får vi se om vi drar vidare på någon fest eller om vi bara åker hem och myser framför gossip girl :) 

Carolina Gynning

publicerat i Allmänt;
Jag har fått en ny person att se upp till. Nämligen Carolina Gynning. Så galet snygg!! Från att ha varit med i big brother och haft en hel del skandaler till att ha vuxit, mognat och blivit mamma. Snacka om att det finns en hel del inspiration att hämta från henne!

The weekend is here

publicerat i Allmänt;
 
Firar att jag äntligen fått helg idag. Så himla skönt att det inte är sant! Ska vara uppe länge idag, bara för att jag kan och vända totalt på dygnet. Jag är en riktigt nattmänniska så det passar mig perfekt :) Ser fram emot imorgon, ska ut och äta med några gosiga personer. Såå mysigt, alltså livet är bra. Man ska uppskatta allt som bara går!

Du säger att du minns och att det känns som igår

publicerat i Tankar;

 
"Han och jag gjorde det mesta tillsammans, vi byggde drömmar, skrev texter, träffade människor, åt massa god mat, promenerade, åkte longboard, fotograferade, nattbadade under sommarens få nätter, festade och kanske framför allt pratade. Vi var vänner och älskare."

Because I'm a dreamer

publicerat i Allmänt;
Sol och värme på härliga Malta

Det där med att bara kolla på pretty little liars, slutade med att jag vaknade upp klockan sex och hade alltså sovit bort några timmar. Men skönt var det, och trött är jag fortfarande. Ibland undrar jag om jag aldrig blir pigg, spelar ingen roll hur mycket jag än sover så är jag ändå alltid seg. Tror dock att mycket av det bror på hösten och allt mörker... Usch, sommar och vår är verkligen min grej! 

I'm actually happy right now

publicerat i Allmänt;
Som ni ser så är designen ändrad, tröttnade nämligen väldigt mycket på min gamla. Jag kom iallafall nyss hem från skolan, som vi egentligen inte gjorde särsklit mycket i. Nu ska jag kolla på pretty little liars, som jag ungefär alltid gör och sedan plugga lite. Måste få koppla av lite innan jag tar tag i alla förberedelser inför provet imorgon. Hörs lite senare :)

Wild wasted youth

publicerat i Allmänt;
Har varit hemma och pluggat idag. Väldigt skönt att få en hel del undanstökat. Framförallt matten som jag måste sattsa på, jag ska få bra betyg i den kursen oavsett hur svårt det är. Har även idrottsprov på torsdag så ska plugga lite idrottsteori samt juridik och företagsekonomi. Har verkligen ett extremt hat på andra året, ser ingen mening med att plugga typ. Vill ändå starta eget. Men bara för det ska jag inte skita i skolan. Ettan var rolig och spännande, allt var nytt, tvåan är bara ett segt år bestående av en himla massa plugg, extremt mycket rättare sagt och trean ser jag fram emot så otroligt mycket. Sista året med klassen, roligare kurser, studenten och alla utgångar som kvällarna kommer bestå utav. Nej, det är bara att rycka upp sig och klara ut andra året helt enkelt! 

In very minute you think of giving up; think of the reason you've been holding on for so long.

publicerat i Allmänt;



Jag har haft en väldigt lugn och mysig dag med en fin vän. Åkte hem till honom runt tolv idag, och först satt vi och pratade allmänt och hade kul sedan bestämde vi oss för att kolla på skräckfilm trots att båda är otroligt rädda för sånt haha. Dock trodde vi den skulle vara bättre än vad den var, jag råkade till och med somna (vilket jag nästan alltid gör när jag kollar på film iofs). Jag är iallafall väldigt stålt över mig själv som vågade se den :D. Runt klockan sex begav jag mig hemåt och har firat pappa en hel del. Det är ju farsdag idag om någon hade glömt det! Nu sitter jag och pluggar på engelsk litteraturhistoria, så extremt tråkigt att jag håller på och somnar. Men det är bara att göra, har inlämning idag och prov imorgon. Wish me luck! 

I wish I could fall asleep with you. Right now.

publicerat i Allmänt;

Vaknade upp av att pappa väckte mig imorse, fixade mig iordning och sen åkte vi och åt frukost. Fortsatte sedan in mot stan för lite shopping och fika. Sedan begav vi oss hemåt och var så trötta att vi varken orkade åka ut och äta eller gå på bio. Så det fick bli en hemmakväll med pizza och film! En riktigt bra dag helt enkelt :)

Talking to an old friend makes you realize how much your life has changed

publicerat i Allmänt;






 
Har haft en helt otroligt mysig kväll med killarna från nian samt Emma och Annie. Vi gick ut och åt på Barolo och satt och pratade. Gud vad alla har förändras och gud vad man faktiskt saknar gamla gänget! Runt kvart över tio begav sig alla hemåt och jag hoppade in i en taxi och gjorde samma sak. Ska kolla på någon bra film nu och sedan sova, imorgon är det viktigt att vara pigg!

12 bekännelser

publicerat i Allmänt;
♥ Jag dricker minst en red bull varje dag
♥ Jag har VIP biljetter till Justin Bieber
♥ Det bästa som finns är att skratta
♥ Jag ska antagligen börja dansa igen till våren
♥ När jag slutat trean ska jag och Frida åka till USA och vara au pairer i ett år
♥ Jag går på JENSEN Norra gymnasium
♥ Jag umgås för det mesta bara med personer från gymnasiet
♥ Jag är otroligt mörkrädd
♥ Jag har varit i två seriösa förhållanden
♥ Jag trivs som singel och vill inte ha ett nytt förhållande just nu
♥ När jag blir stor vill jag starta eget
♥ Jag är otroligt dålig på matte
 

cause he's still dancing in my head

publicerat i Allmänt;
Har sovit ända tills nu och skulle egentligen sovit ännnu mer, men jag har en viss kompis som heter Tim som hade ringt 4 gånger och smsat en del så det vara bara svara och låta glad. Nu kan jag inte somna om, så tänkte börja fixa mig tills ikväll! Ska ut och äta med gänget från nian. Ska bli riktigt roligt faktiskt, och sånt gillas!

pappa och dotter helg

publicerat i Allmänt;

Berlin 2010
 


Berlin 2010

Berlin 2004


Konfirmation 2010


Konfirmation 2010


Vinter 2010


Vår 2012


Sommar 2010


Pappas famn♥


Kolla på farfars nya bil, 2010


provköra farfars gamla bil, 2009

haha pappa är ju bra rolig. Eftersom min syster flyttat hemifrån och mamma inte är hemma i helgen ska jag och pappa ha en pappadotterhelg och nu när han kom hem på lunch går han runt och sjunger låtar om det?! Det ska i vilket fall som helst bli super mysigt att bara få vara med pappa en hel helg. Ikväll ska jag ut och äta med några vänner, men imorgon ska vi antagligen shoppa på dagen och äta brunch ute, sen ska vi hem och fixa oss, gå ut och äta och efter det antagligen se skyfall på bio! Trots att jag var extremt mamig när jag var liten, är jag nog pappas lilla flicka ändå ♥

Godmorgon!

publicerat i Allmänt;

Vaknade upp bredvid Frida imorse, trötta som bara den efter ett gossip girl maraton igår. Vi gjorde oss i ordning för att åka till skolan och ha utvecklingsbaras. Nu är det klart och jag har fått helg. Är på väg mot Stureplan för att fixa lite saker och sen ska jag hem och kolla pretty little liars! Ha en fin dag, puss :)

Here comes the sun!

publicerat i Allmänt;

Imorse när jag vaknade blev jag helt överlycklig när jag kollade ut genom fönstret och såg solen skimra i havet!!! Rent ut sagt hoppade jag upp ur sängen och kände att det skulle bli kul att fixa sig lite extra. Tänk vad lite sol kan göra. Mitt mood beror väldigt mycket på vädret, så ni förstår nog att jag mår bäst under våren och sommaren! Ni får ha en så bra dag och njut utav solen så mycket det bara går :) puss

When you have crazy friends, you have crazy times

publicerat i Tankar;
Jag kan inte sova, eller jag vill snarare inte sova. Är en riktig nattmänniska. Men börjar 13.45 imorgon så det är lugnt. Hoppar tyskan.. Ligger och kollar på bilder på mig och Frida från sommaren. Åh vad jag saknar värmen och den otroliga glädjen och galenheten vi hade. Sommarkrysset, nattbad, allsång på strandvägen, thaimat på bryggan i spöregn, mys på uteserveringar, sommarpromenader i stan, rensa skor med en kratta(?!), frukostpicknick, tivoli, fester och alla våra panikstunder. Den största kanske var när du tappade min iphone i en drink och det ända du sa var "oj, nu fick den bada". Hahah kåmpiz, du är allt bra du ♥
 

Överhypade tjejer på spårvagnen




Charmiga som bara vi kan vara


Ledsna tjejer som försöker skydda sig från regn


Förbereder oss för att skämma ut oss på strandvägen


Strike a pose bitch


Någon deckade i min soffa...


Experiment "få bort tuggummi under skon med en kratta"


Nattbad och mys


Leker coola på bussen


Vi leker att vi har jättekul på tivoli


Morgonmys!


Frida fick för sig att jag skulle vara hennes frisör och tvätta hennes hår(?!)


PARTY


Kåmpizpuss


Skål

Bakismys
 
Efter skolan häng på "HAPPY"

portkod 1321

publicerat i
 
Har fastnat för en serie som visas på SVTplay. Portkod 1321. Den är lite halvt sådär barnslig, men ändå så otroligt bra. Man känner igen sig själv välidgt mycket,trots att huvudpersonerna precis slutat nian. Och inte gör det serien sämre att den är inspelad på sommaren. Dör vad jag längtar till nästa sommar, alla spontana fester, nattbad, picknicks, 18!!!!!, och en del del tokigheter med mina fina vänner! Ni borde helt klart ge serien en chans :)

Just do what you love to do

publicerat i Allmänt;
 
Dagen började dåligt. Vaknade upp ur en mardöm, och insåg inte att det bara var en dröm fören jag sprang runt och letade efter kläder. Hade exakt 11 minuter på mig från att jag slog upp ögonlocken, till att jag var tvungen att springa till bussen. Hade nämligen även försovit mig. Har utöver detta haft en låg dag, då jag egentligen inte haft lust till någonting alls. Har för det mesta bara tänkt på en sak, men nu börjar humöret gå uppåt igen. Jag är en person som bara älskar att vara glad, så att såfort jag känner mig nere förösker jag tänka så positivt som möjligt. Visst ska man vara ledsen om man behöver det, men jag mår bättre av att rycka upp mig själv. Ta tag i saken och göra det bästa utav situationen ändå! Hoppas eran dag har varit bra :)

From young, we were taught how to love but not how to stop.

publicerat i Allmänt;
Ibland blir det inte alltid som man tänkt sig. Inte heller som man alltid vill, och dessvärre kan man inte styra över det. När det blommar upp något i ditt liv som känns mer än bra, som känns som något riktigt bra. Men det funkar inte på grund av det ena eller det andra. Och det som gör en mest frustrerad i det läget är att varken du eller någon anna kan göra någonting åt det. För det var bestämt så från början. Livet började för er vid två olika punkter, och det är just de punkterna som orsakar det stora problemet. Och jag kan inte säga att jag är tom inuti mig, för det är jag inte. Men det är något som inte finns där längre, och det är den där starka tron på ödet. För varför ska så små saker påverka något som är sådär riktigt bra? Varför valde ödet att punkterna skulle ha olika startsträckor när det inte fanns något annat som kunde gå fel? Men kanske är det just det som är ödet, man träffas och fångas snabbt in i något, men utan att man vet om det så är man fast, och det är kanske då ödet gör sin verkan och släpper en fri, oavsett hur ont det kommer göra, bara för att det senare skulle komma något som är så mycket värre för er två. och det är väl det jag kan kalla mig själv nu. Fri. 

Godmorgon världen!

publicerat i Allmänt;

Vaknade för en timme sen och har vart nere i centrum en vända för att få lite färg på kroppen. Är på väg hem nu för att äta lite frukost och sen fixa mig inför kvällens planer. Ändå ut till Tyresö ska jag, och att det kommer bli party är det ingen tvekan om. Nu jäklar skas det ha kul!! En snabb bild på dagens slappa outfit får ni också se :)

YOUNG, WILD AND FREE

publicerat i Tankar;
 
Jag tror jag har hamnat i någon slags åldersnoja, när jag känner att jag inte kommer hinna med allt jag vill i livet. Jag är 17 år och ca 4 månader. jag har ungefär 3 fjärdedelar kvar av livet, ändå känner jag lite smått panik. Jag vill hinna göra så mycket, men känner att tiden inte kommer räcka till. Allt ska hända innan jag är 25, för det är efter 25 allvaret börjar. Det där seriösa livet med familj och ett bra jobb. Jag vill fylla 20, och stanna tiden. Jag vill åka till USA och vara au pair, åka till magaluf och gå bartenderskola. Jobba något år på ett ställe där man bara har kul, tjäna ihop lite pengar och sedan åka jorden runt. Jag vill så mycket mer än att bara plugga vidare efter gymnasiet och bli en välutbildad person med en bra inkomst. Helst av allt skulle jag vilja starta eget och arbeta med något jag brinner för. Och det sistnämnda är inte en dröm, utan ett mål. Jag ska dit, men innan dess ska jag ha hunnit göra allt som jag skrev innan. och allt detta ska ske innan jag är 25. Iallafall i min värld. Jag vill inte bli gammal, jag trivs som ung. Ung och dum. Jag gillar att göra misstag och bara leva livet. Att skapa minnen, dansa, skratta, festa, resa och sist men inte minst vara lycklig. Jag vill inte växa upp, inte än iallafall.