Mys hos fridisen

publicerat i Allmänt;


Sitter just nu i Fridisens kök och känner lukten av kycklingklubbor och ris fylla atmosfären.. åh vad gott det ska bli! Efter maten fixar vi oss innan vi drar och möter Filip, Markus och Linda. Har inte träffat någon av dom förut, så det ska bli skoj. Lite pirrigt eftersom frida försöker para ihop mig med tre av hennes kompisar, haha! vi får väl se hur det går med den saken helt enkelt. Jag sattsar på att få skratta av lycka ikväll iallafall!

mysfika

publicerat i Allmänt;


Sitter på cafe Albert vid dramaten och fikar med mina tjejer. snart får vi besök av jennifers killkompisar och allt känns bara underbart nu när det är vår! Love life!

Life is like a rollercoster, it has to go down befor it can go up.

publicerat i Allmänt;
Godmorgon! Snart ska jag springa mot bussen för att hinna till ett litet möte, och även denna dag ser jag att jag är uppe med tuppen. Ja, Sen i torsdags har jag tyvär inte kunnat sova längre än till åtta, men imorse när klockan ringde kändes det tungt så för hoppningsvis börjar det bli en ändring på det! Efter mötet ska jag luncha med mami innan jag åker in till stan och träffar Jennifer och Frida, mina tjejer♥ Även natten spenderas inne i stan, eller stan och stan, rättare sagt värmdö med Fridisen! Det låter ju inte helt fel må jag säga. Men nu är det dags att packa ner det sista och bege sig av! puss

Diplom

publicerat i Allmänt;
Medans min syster packar ner alla sina saker i flyttkartongar hittade hon några diplom jag skrev när jag va liten, bland annat detta, haha! Jag va ju bra snäll ibland!

Every day may not be good, but there's something good in every day.

publicerat i Allmänt;
Hej mina vänner! Kom alldeles precis hem efter att ha träffat en gammal vän och pratat ut en hel del. Kändes väldigt skönt om jag ska vara helt ärlig. Efter det skyndade jag mig till GANT för att höra lite om extra jobb och sånt innan pappa slutligen hämtade upp mig. Nu ska jag väl mest inte göra någonting, ta det lungt och helt enkelt sköta om mig själv! Take care ♥