Godnatt

publicerat i Allmänt;

Imorgon är det tyskaprov och myslunch med Melina som gäller. Efter skolan blir det även minishopping med m
Melli innan jag spenderar fredagskvällen med min älskling, och kanske några kompisar :) nu ska jag läsa lite till på tyskan innan jag välkomnar John blund och kan krypa ner i famnen jag gillar mest. Godnatt!

Biomys

publicerat i Allmänt;

Igår kände både jag och Martin att vi ville hitta på något kul, så vi bestämde att vi skulle ut och äta och sen gå på bio. Vi åt på o'learys och såg filmen ego. Den var faktiskt riktigt bra. Hade inte så höga förhoppningar, så jag blev positivt överraskad. Fick en hel del skrattattacker under filmens visning också :) fick också en söt i love you ballong av Martin, haha. "Vänd dig om, du får inte se det här" och vips så hade jag en ballong i handen. Haha. Mitt hjärta <3

Back on track

publicerat i Allmänt;
Hej kompisar! Efter ett litet eller ja, ganska långt uppehåll har jag funderat på att börja blogga igen. Både för att jag har fått flera kommentarer om det, men också för min egen skull. För att jag om några år ska kunna kika tillbaka och läsa och se hur mitt liv ser ut idag, vad jag har för värderingar och hur jag bara allmänt lever livet. Så ni som har saknat mig, nu hittar ni mig här igen! ♥