Sittin' on the train

publicerat i Allmänt;

Hej på er mina kära vänner. Kom hem från Grekland i lördags och har inte orkat bloggat. Jag har nämligen lyckats slå i huvudet igen vilket resulterade i hjärnskakning nummer 2. Dock har jag inte vilat så mycket utan igår befann jag mig först ute på sjön med mamma och pappa, sen åkte jag och mamma in till stan för lite shopping och allsång på Skansen. Just nu sitter jag på tåget on my way to Arboga för att mina kommande 24 timmar med Cajsa!! Hoppas ni har det bra, uppdatering kommer bli som den blir, men jag ska göra mitt bästa. Pussar till er alla!

update from greece

publicerat i Allmänt;
hej hjärtisar! hoppas ni har det bra hemma i sverige, här är det hur bra som helst. Runt 40 grader i luften varje dag och 27 grader i havet, ön är helt underbart fin, jag förstår helt klart varför dem valde att spela in filmen Mamma mia här. Och eftersom det är mamma mia ön så har vi också besökt kyrkan dem gifte sig i, olika stränder dem filmade på osv. Igår hade jag den finaste födelsedagen någonsin, vaknade upp till ett kärleksbrev och presenter. Sen blev det poolhäng och finmiddag på kvällen. Hela inlägget är osammanhängande så jag tänkte ladda upp lite bilder istället, så får ni se dem dagar som gått i bilder istället!






























 
 
 

GREKLAND

publicerat i Allmänt;

Nu sitter jag utanför gate 9 och väntar på att få stiga ombord! Vi hörs om en vecka, ta hand om er!!!!

Vädret <3

publicerat i Allmänt;

Jag sitter på bussen på väg hem från min dejt med Lisa och håller på att dö. Det här vädret vill mig något. Det har blixtrat och åskat i en timme nu. Smällarna är så höga att man blir hörselskadad och blixtarna så måna att man blir blind. Det kanske var att ta i, men långt ifrån är det faktiskt inte.

Godmorgon

publicerat i Allmänt;

Vaknade alldeles nyss för tredje gången idag. Första gången skulle mitt hjärta till jobbet, andra gången ringde han och berättade hur mycket han älskar mig och tredje gången vaknar jag upp till att han har skrivit från sitt jobb till datorn hemma, jag älskar dig mest av av allt i hela världen. Jag har nog världens finaste älskling, och Gud vad han gör mig lycklig. Den här dagen kunde inte startat bättre <3

Jag kan vänta en evighet om jag vet att du kommer till mig

publicerat i Allmänt;
Godmorgon tänkte jag säga tills jag såg att klockan snart är halv två. Men det är väl så det ska vara när det är sommarlov antar jag. I sängen ligger jag fortfarande och kollar på one tree hill, den serien alltså.. 
 
Snart är det dags att gå upp och fixa det sista. Kolla att allt är ner packat, duscha, äta frukost och ladda över musik till mamma och pappas ipod. Vart jag somnar inatt har jag fortfarande inte bestämt, får se om det blir i Täby eller inte. Lämna väskan där ska vi iallafall göra. Nej, det är dags att börja ta tag i saker och ting! vi hörs ♥

Dykarboots

publicerat i Allmänt;
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men det är såna här dykarboots som jag ska införskaffa mig imorgon. Min räddninsdykare till pojkvän har övertalat mig om att det både kommer vara praktiskt och smart att ha med sig såna till Grekland. Dels för att jag kan låna hans fenor och dels för att jag kan kliva på en giftig fisk. Dock är bilden jag har i mitt huvud väldigt rolig, jag som inte ens kan dyka ska gå in i en dykningsbutik och köpa dykarutrustning. Hell yeah. 

packa packa packa

publicerat i Allmänt;
Dagen har varit hur lyckad som helst, fick massa pengar i present och jag är hur nöjd som helst! Har hunnit packat klart resväskan också, med tanke på att jag ska sova i Täby tills jag och Patrik flyger iväg! Ikväll åkte jag, mamma och pappa ut och åt för andra kvällen i rad. Jag gillar skarpt att dem har semester!!! Är proppmätt och nöjd. Kollar på one tree Hill och äter godis. Känns som att jag laddar upp bra inför beachen i Grekland. Men men, hoppas min älskling tycker jag är fin ändå, även när min mage är full av godis hehe :)
 

Happy me

publicerat i Allmänt;

Godmorgon mins hjärtan! Håller på att fixa mig för fullt, idag ska nämligen jag firas! Det blir en vecka i förväg, men eftersom jag är i Grekland nästa vecka på min riktiga dag får så får det bli såhär! :)

Babysitter

publicerat i Allmänt;

Efter båtturen begav jag mig till kvällens aktivitet, jag skulle nämligen vara barnvakt åt mina söta grannar. Därifrån kom jag hem alldeles nyss och nu ligger jag i soffan och myser framför en film med mamma. <3

Summer

publicerat i

Kom alldeles nyss hem från en vända i centrum. Jag behövde nämligen både växla pengar och köpa lite nya underkläder. Just nu ligger jag i sängen och väntar på att daddy kommer hem så vi kan åka ut med båten och bara ha det skönt. För att fördriva tiden lite fortare så får det lov att bli ett avsnitt av one tree Hill helt enkelt :)

Mys kväll

publicerat i Allmänt;






 
Jag ser att blogg.se har ordnat appen, och i och med detta kommer jag börja ordna min blogg. Dvs, jag kommer börja uppdatera den igen! :) Igår var en av de mysigaste dagarna den här sommaren. Jag coh mitt hjärta satt vi vattnet ungefär hela kvällen och myste, innan vi bestämde oss för att grilla marshmallows. Sen kom myggorna och förstörde och vi bestämde oss för att gå in. 
 
Idag ska jag åka förbi jobbet och fixa med mina lönepapper och ikväll blir det en springtur innan det blir läggdags. Jag antar att vi kommer höras något mer idag, så ta hand om er så länge!