Happy halloween!

publicerat i Allmänt;
Har haft besök av 5 stycken små läskiga varelser här hemma.Dock 5 väldigt söta små varelser, trots deras utklädnader. kommer ihåg när man var liten och gick både påskkärring samt bus eller godis, Det var tider det, himlans gott var det också! 

myslåt

publicerat i Musik;
" I remember the night you were with me, you fell asleep by my side.
Strangers togheter, your hand in mine"
 
 
 

Don't talk to me, I'm done with you.

publicerat i Allmänt;

Kom hem för en liten stund sen. Hade nämligen en dejt med Tilda idag, hur mysigt som helst! Vi fikade på nancys, börjar bli tradition för oss, och sedan gick vi runt ett tag i centrum. Jag hittade en jättefin tröja som fick följa med mig hem till och med. Nu har jag precis fixat ordning mitt rum och har lagt mig i sängen för att kolla pretty little liars. Mys!

 

Fantastic four

publicerat i Allmänt;

Har haft ett sånt där superbra dygn, när jag inte ens kommit ihåg bloggen på grund av alla roligheter! Vi kom fram vid tre tiden igår, tog del av allt vi missat. Sen åkte vi in till Örebro och shoppade, vidare hem till Vickan där vi lagade mat och myste resten av kvällen. Somnade runt fyra inatt och imorse var jag och Vickan uppe med tuppen för våra hår skulle fixas, båda skulle bli 1 nyans ljusare. Blev jättebra och sen var det dags att åka hem igen. Saknar mina girls redan, men vi har hunnit planerat in nästa träff! Är rent ut sagt ut så jävla glad att vi träffades på Malta, vi är ju bäst. Fantastic four❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And I think I'll miss you forever

publicerat i Allmänt;

Dagen var jätterolig! Fick en väldigt cool frisyr, som jag i början inte alls trivdes i men som jag blev bekväm i efter ett tag. Efter att jag var klar på Björn Axén så hämtade mamma och pappa mig och så åkte vi och åt brunch. Mumms! Nu ska jag göra klart min engelska läxa och sedan börja packa lite, för imorgon åker jag och Ida till tjejerna i Arboga!

Godmorgon!

publicerat i Allmänt;

Igår kväll var bra. Riktigt bra. Jag och Frida begav oss ut på äventyr igen. Vi hamnade hemma hos Jocke där det var partaj, hur bra människor som helst och mycket skratt och dans!! Det var helt enkelt bästa kvällen på länge. Det tråkiga är att jag sitter på bussen på väg in till stan nu för att vara hårmodell för Björn axen. Lite sådär trött men men, kul ska det iallafall bli! :)

Let's go crazy crazy crazy until we see the sun

publicerat i Allmänt;

Godmorgon! Blev en ganska.. Galen/vild/jag fattar ingenting natt igår. Men jag hade det kul! Jag och Frida landade hemma runt sex tiden på morgon både hungriga och kalla, mat har aldrig varit så gott som de var då. Nu väntar jag på att Frida ska vakna och sen får vi se vart den här dagen tar oss :)

HÖSTLOV

publicerat i Allmänt;

Jag och Frida sitter på bussen på väg till henne för att äta lite innan vi drar på fest! Vår dag här väl sett ganska chill ut, gick på idrotten imorse och den tog vi lov. Åkte hem till mig och fixa lite tills ikväll och åt!!

I'm so tierd of people needing a reason for doing everything in their lives. Do it because you want to. Because it's fun. Because it makes you happy.

publicerat i Allmänt;

 

 

Nu kan jag ta höstlov. Har skrivit klart alla prov idag och de känns bra. Fick A på företagsekonomin och B på retoriken. Som jag kämpade, känns så skönt att få cred för det man gjort. Detta firade jag med Frida och Ammani genom att gå på VIP kväll på make up store. Manni shoppade loss och jag köpte en burk med glitter som man kan ha till ögonskugga och på naglar! Första snön har vi sett också, coolt. Nu ligger jag och fridisen och lyssnar på mysmusik, ska snart göra efterrätt och sedan mysa framför gossip girl!

 

 

 

Snart loooov

publicerat i Allmänt;

Jag har försökt blogga sen i fredags, vet inte varför inläggen inte kommit upp. Men jag gör ett nytt försök nu! I lördags drog jag med min kusin på innebandy match av en speciell anledning... Haha crazy!! I måndags var jag på MUF möte, igår klippte jag av mitt hår och gjorde allt för att slippa plugga matte och idag har det straffat mig. Har suttit och pluggat matte i ett x antal timmar nu men det börjar ge resultat! (Kommer dock inte visa sig på provet imorgon, men det känns bra i hjärtat). Hade tyska prov idag också, det gick väldigt bra, tror jag. Glad tjej! Nej, dags att återgå till den glädjedödande matteboken. Puss hej

Matti

publicerat i Allmänt;

Är i Hälsingland nu, har myst framför brasan hela kvällen med släkten. Tycker synd om min kusin som var ända killen ikväll.. Haha. Ligger i sängen och ska försöka få lite sömn, vilket jag fått betydligt för lite av den här veckan! Så jag passar på att säga Godnatt medan jag kan, sov så gott! :)

FREDAG

publicerat i Allmänt;

Har haft en toppen dag i skolan med mina girls. Råkade somna på juridiken och vaknade upp på företagsekonomin av att hela klassen typ ropade mitt namn :P hade även missat att jag hade idrottsförhör idag, men det gick alldeles utmärkt ändå! Lämnade klassrummet först men hade rätt på allt jag skrev, blev lite stolt över mig själv och min allmänbildning då :)

Do you believe in ghosts?

publicerat i Allmänt;

Sitter i skolan med tjejerna i klassen och diskuterar spöken, medium, andar och allt av dess like. Så jäkla läskigt, men ändå fascinerande!! Så nu har vi bestämt att vi en ha spökkväll och köra anden i glaset, berätt historier osv. Kommer typ dö men något jag inte kan missa haha!

Godnatt

publicerat i Allmänt;

Har krupit ner i sängen och ligger och kikar på pretty little liars. De har verkligen blivit som en drog för mig typ. Men idag måste jag somna tidigt, börjar skolan tidigt och ska jobba på kvällen! Sov så sött, vi hörs imorgon!

I-landsproblem

publicerat i Allmänt;

Det här känns verkligen som ett i-landsproblem, men det är så jäkla jobbigt när det blir så här! Men ska man vara fin, får man lida pin :P

And then you'll see, you'll do your own thing

publicerat i Allmänt;

Godmorgon! Sitter på tåget och rent ut sagt håller på att dö av trötthet. Förstår inte varför jag envisas med att kolla på pretty little liars varje kväll till klockan 00.30. Har ju samma ångest varje morgon.. Att jag inte lär mig :) hur som, skola till 12.30 idag sen åker jag hem och fixar om mig och åker sedan iväg på MUF möte där vi ska diskutera entreprenörskap, riktigt intressant ska det bli! :)

I like my bed, but i rather sleep in yours

publicerat i Allmänt;
Kom hem för någon timme sen. Har nämligen jobbat idag, det gick bra bokade in ett möta så det känns skönt. På vägen hem pratade jag med L och jag har nog inte skrattat så mycket på ett bra tag. Har hunnit skriva packlista också, skirvit 3/4 av företagsekonomin, gjort halva engelskan och klarat av dagens tyskaprov. En del avcheckat på plugglistan. Nu ska jag lägga mig och mysa framför en film. Vi hörs imorgon, sussa sött ♥
 
 

Keep calm and study on

publicerat i Allmänt;
 
Slutade klockan 12.20 idag, hur skönt som helst. Åkte hem på direkten och började plugga. Kommer ha minst 3 exemenationer varje vecka tills höstlovet så det gäller att ligga i. Hur jobbigt och stressigt som helst, men fick undan en del idag. Imorgon och på torsdag blir det samma hastighet i pluggandet och sen är det äntligen fredag och jag tar bussen upp mot lugnet. ♥