121212

publicerat i Allmänt;

Äntligen funkar blogg-appen igen, vilket betyder att bloggen kommer uppdateras bättre :) jag kom alldeles precis hem till Martin, ska fixa mig lite för att sen åka tillsammans med Martin och hämta upp Frida. Vi ska shoppa lite i Nacka forum. Efter det möter Fredrik upp oss och vi ska ut och äta och sen promenera på Djurgården. Dör vad mysigt!! Hade två redovisningar idag, gick bra på båda. Efter skolan åkte jag och Jennifer och gick på rättegång gällande försök till köp av sexuell tjänst. Riktigt intressant. Tror jag skrev 6 sidor med anteckningar till mim hemtenta. Taggad tjej typ :) nu ska jag fixa mig klart så att vi kan komma iväg någon gång, puss så länge :)

konsten att ligga brett @ värmdö

publicerat i Allmänt;
 

Igår var jag med Frida en stund efter skolan, sen åkte jag och mötte upp Martin och vi åkte hem till honom. Åkte ut och åt middag, sen lärde jag mig att ligga brett. Så himlans grymt. Idag såg min dag ungefär likadan ut, om man bortser från att åka ut och äta och ligga brett. Ska kolla på O.C snart och bara ta det lugnt. Vi hörs senare mina vänner :)

Andra advent

publicerat i Allmänt;
 
Jag kom alldeles precis hem efter en riktigt mysig dag med mina fina. Startade dagen med att Martin kom och hämtade mig och Frida, sen åkte vi till Dellan där Fredrik mötte upp oss och vi åt frukost tillsammans. Vi satt där i ett antal timmar och myste innan jag, Frida och Freddan åkte vidare in mot stan för lite julshopping. Vi gick runt vid drottninggatan in mot NK och avslutade sedan i PK-huset. Fick med mig lite saker hem och känner mig nöjd. Nu ska jag ta tag i min engelska så jag kan lämna in den. Ska även ha hemmaspa idag. Helt enkelt en bra andra advent! :)

gårdagens festligheter

publicerat i Allmänt;
Gårdagen var minst sagt galen. Först hade vi tjejmiddag och förade hemma hos Frida innan vi drog vidare till Ekerö där fest väntade. Kul hade vi och vid halv fyra begav vi oss hemåt. Fredrik hämtade upp oss och jag mötte upp Martin. Vi alla somna hos Frida och imorse när vi vaknade blev det frukost mys och efter det åkte alla hem. jag och Frida begav oss dock till Gustavsberg för mysfika och en härlig vinterprommis. Nu håller vi på och fixar mat och har en riktig tjejkväll framför oss!

bowling

publicerat i Allmänt;
 
Sitter hemma hos Martin och har typ tagit det lugnt hela dagen. Vi bowlade som sagt igår med Frida och Fredrik och jag kom sist som vanligt. Man blir ju inte förvånad. Men jag lyckades med något iaf och det va att göra en spärr! till martin.. kom på det nya sättet att kasta klotet på också. Nämligen grodan. Rekomenderas inte kan jag ju säga. Efter bowlingen gick vi och åt och sen åkte vi hem. Imorse när vi vaknade åkte vi mot värmdö och där har jag vart hela dagen. Ska snart hem till Frida, där tjejmiddag och festligheter väntas!!! såååå kul! :D
 

snökaos

publicerat i Allmänt;
 
Som alla säkert vet är det verkligen snökaos här i stockholmsområdet. Jag och Frida bestämde oss för att stanna hemma från skolan imorse och tur var väl det eftersom skolan var stängd idag. Så insnöade hemma hos mig har vi haft en riktig mysdag med gossip girl, hemma gjord brunch, varm choklad, SPAlyx och massa massa tjejprat. Hon kommer även inte hem idag så det blir en tredjenatt tillsammans, mysigt om ni frågar oss. Älskar att ligga uppe sent på kvällarna med min b-vän och kolla på gossip girl och prata iväg timmarna! Dock blir det matteplugga även ikväll igen eftersom vi har prov imorgon! dock kommer vi fira att matteprovet är över genom att bowla med Martin och Fredrik imorgon. Alltså bästa. Mår så himlans bra!! :) 

@ espresso house

publicerat i Allmänt;

Sitter och myser med Frida på espresso house och pluggar matte. Imorse följde hon med mig när jag tog min sista gardasilspruta. Så snäll kompis! Snart börjar mattelektionen och efter det ska jag och Frida åka hem till mig och plugga. Hihi F1 tuffa plugghästar :) det blir mysigt!!

Med fridisen

publicerat i Allmänt;

Ligger i sängen och kollar på gossip girl med Frida! Tidigare idag var vi i skolan och gjorde egentligen ingenting eftersom vår första och sista lektion var inställd, så vi hade bara engelska. Efter det tog vi en spontanare och bestämde att vi skulle sova hemma hos mig inatt. Åkte till Värmdö för att hämta saker och sedan in till stan igen och efter det hem till mig. Bussar körde fel, tappade kontrollen och tunnelbanorna var försenade. Efter mycket om och men landade vi hemma hos mig och satt och drack varm choklad och pluggade matte i nästan 4 timmar. Otroligt duktiga!!

"tonight, I'll fall asleep with you in my heart"

publicerat i Allmänt;


Då befinner vi oss i mitten av helgen. Jag skulle egentligen gå på fest, men den blev framflyttad till igår så jag tog mig mot Värmdö för att spendera kvällen med Martin. Vi såg på världens mest långtråkiga film. The green mile. Bytte till Paranormal activity 3, som var betydligt bättre! Senare vid ungefär halv elva kom Frida och Fredrik över och myste. Hur härligt som helst! :) Vid tolv tiden skjutsade Martin hem mig och jag ska snart somna framför en film. En riktigt superbra lördag helt enkelt, hoppas eran varit lika bra! ♥