One tree hill

publicerat i Allmänt;

Efter att ha städat lite i köket här hemma för att få extra pengar så har jag nu bosatt mig i sängen tillsammans med one tree Hill boxen och här kommer jag förbli resten av dagen. Är hur trött och seg som helst så det passar alldeles utmärkt!

 

Back on track

publicerat i Tankar;

Efter en hel del tjat om att jag borde börja blogga igen så har jag bestämt mig för att dela med mig av min otroligt intressanta och spännande vardag. Så då kan jag ju ta och börja berätta vad som hänt idag. Överraskningsfest har nämligen stått på schemat. Fina Melina i min klass fyller nämligen 17 år idag, Woho grattis tjejen!

Bloggpaus

publicerat i Allmänt;
Hej mina vänner. Jag vet att jag inte bloggat på ett tag och tyvärr kommer det bli så ett tag framöver också. Jag har varken orken eller lusten. Dock ska ni inte sluta kika in då och då, jag är inte helst säker på att det inte kommer komma något inlägg ibland. Ta hand om er, så hörs vi när jag är redo igen :) pussar till er alla♥

Friday Friday Friday

publicerat i Tankar;

Godmorgon! Vilket sämst väder det är, har både gummistövlar och paraply. Dock kommer inte den här dagen bli så dålig för det. Jag ska nämligen vara med två favoriter! Efter skolan möter jag upp min saknade Alexandra och vi beger oss mot Stureplan för en myslunch på vapiano och senare ikväll möter jag upp Frida för att se Rebecka och Fiona på grönan. Men först Blir det engelska redovisning och bokföringsprov..