In very minute you think of giving up; think of the reason you've been holding on for so long.

publicerat i Allmänt;



Jag har haft en väldigt lugn och mysig dag med en fin vän. Åkte hem till honom runt tolv idag, och först satt vi och pratade allmänt och hade kul sedan bestämde vi oss för att kolla på skräckfilm trots att båda är otroligt rädda för sånt haha. Dock trodde vi den skulle vara bättre än vad den var, jag råkade till och med somna (vilket jag nästan alltid gör när jag kollar på film iofs). Jag är iallafall väldigt stålt över mig själv som vågade se den :D. Runt klockan sex begav jag mig hemåt och har firat pappa en hel del. Det är ju farsdag idag om någon hade glömt det! Nu sitter jag och pluggar på engelsk litteraturhistoria, så extremt tråkigt att jag håller på och somnar. Men det är bara att göra, har inlämning idag och prov imorgon. Wish me luck! 

Kommentera inlägget här :