Just do what you love to do

publicerat i Allmänt;
 
Dagen började dåligt. Vaknade upp ur en mardöm, och insåg inte att det bara var en dröm fören jag sprang runt och letade efter kläder. Hade exakt 11 minuter på mig från att jag slog upp ögonlocken, till att jag var tvungen att springa till bussen. Hade nämligen även försovit mig. Har utöver detta haft en låg dag, då jag egentligen inte haft lust till någonting alls. Har för det mesta bara tänkt på en sak, men nu börjar humöret gå uppåt igen. Jag är en person som bara älskar att vara glad, så att såfort jag känner mig nere förösker jag tänka så positivt som möjligt. Visst ska man vara ledsen om man behöver det, men jag mår bättre av att rycka upp mig själv. Ta tag i saken och göra det bästa utav situationen ändå! Hoppas eran dag har varit bra :)

Kommentera inlägget här :