When you have crazy friends, you have crazy times

publicerat i Tankar;
Jag kan inte sova, eller jag vill snarare inte sova. Är en riktig nattmänniska. Men börjar 13.45 imorgon så det är lugnt. Hoppar tyskan.. Ligger och kollar på bilder på mig och Frida från sommaren. Åh vad jag saknar värmen och den otroliga glädjen och galenheten vi hade. Sommarkrysset, nattbad, allsång på strandvägen, thaimat på bryggan i spöregn, mys på uteserveringar, sommarpromenader i stan, rensa skor med en kratta(?!), frukostpicknick, tivoli, fester och alla våra panikstunder. Den största kanske var när du tappade min iphone i en drink och det ända du sa var "oj, nu fick den bada". Hahah kåmpiz, du är allt bra du ♥
 

Överhypade tjejer på spårvagnen




Charmiga som bara vi kan vara


Ledsna tjejer som försöker skydda sig från regn


Förbereder oss för att skämma ut oss på strandvägen


Strike a pose bitch


Någon deckade i min soffa...


Experiment "få bort tuggummi under skon med en kratta"


Nattbad och mys


Leker coola på bussen


Vi leker att vi har jättekul på tivoli


Morgonmys!


Frida fick för sig att jag skulle vara hennes frisör och tvätta hennes hår(?!)


PARTY


Kåmpizpuss


Skål

Bakismys
 
Efter skolan häng på "HAPPY"

Kommentera inlägget här :