We don't sleep when the sun goes down, We don't waste no precious time

publicerat i Allmänt;


Gårdagen var hur bra som helst! Det började med att jag, Linda och Frida gick ut och åt. Satt kvar och pratade och skrattade i ungefär 3-4 timmar innan vi drog vidare. Linda ville hem, så jag och Frida tänkte göra det samma men i sista sekund ångrade vi oss och började promenera mot stureplan. Där blev jag uppraggad och utbjuden på glass?! och sedan ville en killkompis till mig att vi skulle följa med ut, men då ringde Fredrik, Martin och deras två killkompisar och frågade om vi ville med på efterfest. Upphämtade vid svampen blev vi och iväg åkte vi. Kvällen avslutades med lite bearpong och roligheter innan jag och Frida landade i sängen runt 5 tiden. En riktigt skön kväll/natt helt enkelt! :)

Kommentera inlägget här :