Don't expect things to happen. It's better to feel surprised then to feel disappointed.

publicerat i Allmänt;


 
Var som sagt på bio med Martin igår och såg Breakingdawn part 2. Den var bra, dock inte sådär bra som jag hoppades på. Lyckades somna också?! Alltså haha jag orkar ej. Vad är det med mig och somna framför filmer? Utöver filmen hade vi väldigt kul, skratta typ hela tiden osv. Idag är jag hemma och är sjuk. Har både feber och en rejäl hosta. Men ska plugga lite ändå, fastän det jag egentligen bara vill göra är att sova. Vaknade nämligen vid två idag efter att ha försökt varit uppe och tagit mig till skolan imorse. Både mamma och pappa tyckte jag skulle vara hemma så det fick helt enkelt bli så. Hoppas ni är friska och krya, och att ni haft en bra dag i det tråkiga höstvädret! :)

Kommentera inlägget här :