Darling don't be afraid, I have loved you for a thousand years

publicerat i Allmänt;


 
Då börjar den här helgen lida mot sitt slut och idag har jag inte gjort mycket alls. Bara varit hemma och tagit det lugnt. Pluggat har jag också gjort och det ska jag fortsätta med en liten stund. För övrigt är jag väldigt glad. Känns som att jag alltid skriver hur lycklig jag är, men jag kan tyvärr inte ljuga för er. Jag är lycklig och då blir det lätt att man nämner det ofta. Tycker även att det är väldigt tråkigt att läsa deppiga bloggar, man börjar nästan själv må dåligt av det. Såklart alla har dåliga dagar, även jag, och att jag då och då kan skriva ett deppigt inlägg men jag tycker inte det är kul att läsa om sådant varje dag. Se livet från den ljusa sidan helt enkelt, sätt höga mål och kämpa dig dit! :) 

Kommentera inlägget här :