pappa och dotter helg

publicerat i Allmänt;

Berlin 2010
 


Berlin 2010

Berlin 2004


Konfirmation 2010


Konfirmation 2010


Vinter 2010


Vår 2012


Sommar 2010


Pappas famn♥


Kolla på farfars nya bil, 2010


provköra farfars gamla bil, 2009

haha pappa är ju bra rolig. Eftersom min syster flyttat hemifrån och mamma inte är hemma i helgen ska jag och pappa ha en pappadotterhelg och nu när han kom hem på lunch går han runt och sjunger låtar om det?! Det ska i vilket fall som helst bli super mysigt att bara få vara med pappa en hel helg. Ikväll ska jag ut och äta med några vänner, men imorgon ska vi antagligen shoppa på dagen och äta brunch ute, sen ska vi hem och fixa oss, gå ut och äta och efter det antagligen se skyfall på bio! Trots att jag var extremt mamig när jag var liten, är jag nog pappas lilla flicka ändå ♥

Kommentera inlägget här :