Mat och bowling

publicerat i Allmänt;
 Mamma och pappa♥
 
Kom alldeles precis hem från båtmässan. Pappa hittade en ny älskling som kanske blir vår till sommaren 2014. De flesta i min familj älskar att vara ute till sjöss och en släkting som bor i tyskland seglade faktiskt förbi vårt hus i Sverige för några sommrar sen. Ganska coolt att lyckas segla ända från Tyskland till Sverige må jag säga :)
 
Snart ska jag möta upp Eveliina för att åka in mot stan och bowla och äta med ett gäng. Efter det blir det nog lite dricka och mys hemma hos någon (martin?!) och sen får vi se vad som händer. En ganska bra lördag om jag får säga det själv! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Sv: Ok, vad bra! :)

Åh, bowling är skoj! :D

2:a kommentar, skriven , av Märta Dahlström:

Åh vad mysigt att åka båt! ÄR dock lite båträdd och vill inte att båten ska sjunka :o

Sv; HAHA ååh tack ! Ja dom är ju för knäppa pollarna! :D

3:e kommentar, skriven , av My:

Nu är helgens blogg avslutad, gå in och kolla om det var du som vann.
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/march/de-som-vann-helgens-blogg-ar-2.html#comment
Hoppas du får en bra och fin dag! (:

4:e kommentar, skriven , av SaraAlexandra.com:

hørtes koselig ut :D

5:e kommentar, skriven , av ebba:

helgens blogg är nu avslutad och vinnaren har nu länkats på min blogg , kik in och kolla om just du vann!

6:e kommentar, skriven , av Mathilda Carlström:

Sv: Det är bra med mig också tack! Har du haft en bra helg? x

Kommentera inlägget här :