So take a chance and don't ever look back

publicerat i Allmänt;
Halloj mina vänner! Jag kan ju börja med att be om ursäkt för den värdelösa uppdateringen, men så kan de det bli ibland. Något jag dock ska ändra på, så fort som möjligt! Sitter för tillfälligt och pluggar ekonomi, helt världelöst. Inte blir det bättre när halva hjärnan tänker på hur min älskling mår som för tillfället är på sjukhuset, usch. Vill att han ska komma hem frisk och kry snart, så jag kan krama om honom hur länge som helst och bara viska hur mycket jag tycker om honom i hans öra. Annars har dagen varit bra, slutade klockan tolv, mötte Sofia av en slump på tc så jag följde med henne och shoppa lite, och ja det var väl det haha. Vilket inlägg, både osammanhängande och rörigt, vi hörs lite senare istället!

Kommentera inlägget här :