prov hela dagen

publicerat i Allmänt;
Tumblr_m9b3ihbddw1rqcfj2o1_500_large
Skulle inte säga nej till att slänga mig i den sängen nu...
Det här var den tyngsta dagen i skolan på läänge. Från att jag kom till skolan till att jag gick där ifrån hade jag konstant prov med undantag för sals byte. Usch, för sånt. Är helt slut i huvudet nu. Lyckades iallafall skriv ihop 18 sidor på 2 timmar timmar på ekonomiska historian så lär ha fått med allt jag behövt. Tyskan var riktigt svårt, till och med vår lärare sa det men ja hoppas på ett godkänt iallafall, vilket jag inte tror är omöjligt! Nu är det iallafall ledighet och det ska jag njuta av. Jag och Martin ska ut och äta sen blir det hem till några kompisar ikväll för att grilla och kröka lite! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Usch och fy för prov. Hoppas du får toppbetyg.

Har du inte redan röstat eller kan tänka dig rösta igen, hjälp oss gärna vinna en drömresa till Legoland genom att rösta på vårat bidrag: http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list
Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma och till höger +1 klickar du på så har du lämnat din röst. Skulle betyda massor om du hjälpte oss.

Kommentera inlägget här :