En kväll på gröna lund

publicerat i Allmänt;
Jag och mitt hjärta hade en jättemysig kväll på gröna Lund igår. Vi köpte även ett varsitt guldkort, så nu kan vi åka dit hur mycket vi vill. Det passar oss riktigt bra eftersom båda två blir som femåringar när vi kommer innanför portarna. Känns så konstigt att vi bara varit tillsammans i ett halvår när det känns som hela livet, jag vet ju i princip allt om honom, jag får höra dagligen att jag är den rätta för honom och att framtiden är tillsammans med varandra. Trots det har tiden gått så himla fort att det känns som att det bara är någon månad sen vi promenerade i gamla stan och det var iskallt. Hur som helst så älskar jag varje liten sekund som är tillsammans med Martin och vill inget hellre än att vara med honom.♡
 

Kommentera inlägget här :