plugg och gossip girl

publicerat i Allmänt;
Idag är dagen då jag egentligen skulle skrivit mattenationella, vilket jag har ångest över. Jag vill så gärna åka iväg och skriva det. Skriva mitt sista matteprov någonsin. Men när till och med min mattelärare ber mig stanna hemma så finns det väl inte mycket annat att göra än att stanna hemma. Inatt hade jag iallafall svårt att sova, gjorde riktigt ont i ryggen så låg mest och vred och vände på mig. Om jag låg på ett sätt förlänge började det göra ont. Men några timmars sömn fick jag iallafall. Idag ska jag plugga, repitera matte och göra klart min engelska. Svenskan lyckades jag göra klart igår. Så de tunga moment som är kvar innan sommarlovet för mig är 3 uppgifter i engelskan, ett prov i juridik samt mattenationella när jag nu får göra det. Nu ska jag ta en paus och kolla gossip girl, vi hörs! :)

Kommentera inlägget här :