hello march

publicerat i Allmänt;
Godmorgon kompisar! Hela gårdagen rensade jag mina garderober med hjälp av Martin. Känns så otroligt skönt. Slängde omkring 18 jeans, och 3 papperspåsar med tröjor och blusar. Så nu kan jag välkomna vårkläderna med en öppen famn. Idag ska jag försöka rensa datan på massa skräp och sortera mina bilder. Sen ska jag även till värmdö för att fira Martins morfar! Dock blir kvällen väldigt lugn för min del. Medans Martin ska ut efteråt och röja med killarna så ska jag ligga hemma och kolla på gossip girl och äta ben & jerry´s! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av leavanny.blogg.se:

SV: tack :)

2:a kommentar, skriven , av molz:

sv: ja verkligen! :D

3:e kommentar, skriven , av Klara:

Kan inte du visa bilder på hur din garderob ser ut? :)

Kommentera inlägget här :