Bekännelser

publicerat i Allmänt;
Jag är väldigt lättirriterad och kan bli sur över väldigt små saker.

Jag har extremt svårt att erkänna att jag har fel, vill egentligen alltid ha rätt. Men i slutet av samtalet kan jag till och med börja skratta åt mig själv över hur envis jag är.
 
Jag är en riktigt slarvfia och på mornarna ser mitt rum mer eller mindre ut som ett bombnedslag.
 
Med tanke på mina hormoner pga av min spiral får jag riktiga humörsvägningar och kan switcha från glad till ledsen, sur eller arg på nolltid.
 
Jag försöker se allt från den ljusasidan, men måste erkänna att det är betydligt svårare än vad man tror.
 
Jag är väldigt väldigt långsint och kommer ihåg saker som hänt för flera år/månader fortfarande. Detta kan dock vara både till min för- och nackdel.
 
Jag är så otroligt trött på allt skitsnack som tjejer lyckas skapa. Är trött på folk som dömmer personer som dom inte ens känner och som lägger sig i saker de inte har med att göra.
 
För mig är den bästa medicinen lycka och försöker skratta så ofta jag bara kan!

Kommentera inlägget här :