"being someone's last love is beyond perfect"

publicerat i Allmänt;
 
Sitter och väntar på att Martin ska sluta jobbet. Idag blev en sen kväll,han slutar nämligen runt nio tiden. Hur som helst ska jag ta och packa mina väskor och sedan möta upp honom. Det bästa som finns är att få somna bredvid honom, helst i hans famn. Det kan vara det bästa på hela dagen ibland! Åh, är så himla töntigt kär. Fastän jag fick en hejdå puss imorse så saknar jag honom gånger tusen. Bästa i världen, det är han det. Min helt klart bästa kärlek. ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefine Anerland:

Gud vad söt du är!

2:a kommentar, skriven , av Linnéa:

Så fin bild <3

Jadå, jag o bästisen har haft en finfin dag ihop :)

3:e kommentar, skriven , av ViktoriaCaroline:

Vad skönt att höra tjejen :) Vad söt du är.

4:e kommentar, skriven , av Marika Saarenpää:

Sv: Härligt :)

5:e kommentar, skriven , av Elin Eriksson Pauna:

sv; asså jag typ gillar de mesta :) Själv då?

6:e kommentar, skriven , av Isa:

söt du är<3
aw det är nog en härlig känsla å vara kär:)

Sv: så bra, samma här:)

7:e kommentar, skriven , av M A T I L D A ♥:

sv. allt är super bra med mig, hur är det själv? :)
KRAM

8:e kommentar, skriven , av karlstadbruttan.blogg.se:

Usch då jag hoppas du mår bättre idag. Jag mår KANON. Jag sitter på bussen är på väg ner till stan för att shoppa, äta och fika. Jag behöver lite egen tid för mig själv.

9:e kommentar, skriven , av Sheloves:

Guud så sweet, så underbart att vara kär ju.. best feeling=)

Vackert hår du har=)

10:e kommentar, skriven , av Elin:

allt bra?

Kommentera inlägget här :