Äntligen helg

publicerat i Allmänt;

Igår blev det dåligt med bloggningen, var upptagen hela dagen. Första var det skola och sen på kvällen åkte jag först ut och åt med Martins familj och sen åkte jag och Martin och kolla på stjärnfall innan vi mötte upp Frida och Fredde för att kvällsfika i stan. Idag så vet jag inte hur kvällen ser ut. Har slutat nu och ska äta lunch med tjejerna. Sen ska jag skiva klart min och Fridas företagsekonomi uppgift :) är hur härligt väder som helst ute, dock lite kallt. Men det är iaf sol!! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av My - myheltenkelt.blogg.se:

Nu har Helgens blogg börjat, var gärna med! (:
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/march/helgens-blogg-2-3.html#comment
Ber om ursäkt om du inte gillar denna typ av kommentar.

2:a kommentar, skriven , av Mathilda Carlström:

Sv: Ja verkligen! Just nu lurat det mot mallorca, då kan jag ju äntligen få användning för mina spanskkunskaper! x

Allt bra idag?

3:e kommentar, skriven , av Filippa Wallin:

Underbar bild!
sv: Det var så lite så! Kram på dig fina du!

4:e kommentar, skriven , av F E L I C I A:

tack! ;) du har också ett snyggt namn! ;)

Kommentera inlägget här :