You have to fight through some bad days to earn the best days of your life

publicerat i Allmänt;
 Usch, den här dagen började inte bra. Kände mig nere i början av dagen och efter andra lektionen orkade jag verkligen inte mer. Är så himla trött på falska personer som lever genom andra och som hela tiden ser allt för att få egen vinning. Efter ett tag inser man vilka personer det är och nu har jag förstått att jag egentligen bara blivit utnyttjad. Hur som helst så fick jag tillåtelse av både mamma, pappa och mina lärare att gå hem från skolan vid elva. Mötte upp Ida, och det var välbehövligt. Åt lunch och drack chailatte. Mötte upp Kristoffer en liten stund och stötte även på några killkompisar. Saknar att träffa gamla gänget varje dag. Hur som helst nu ska jag ut och springa bort alla negativa känslor. Satsar på 7 km. 

Kommentera inlägget här :