Torsdag

publicerat i Allmänt;

Igår blev det ingen promenad med Frida så istället fick jag promenera själv. Efter det blev det snabba puckar då jag på 4 minuter var tvungen att skynda mig till bussen för att ta mig dit Tim, Martin, Felix, Mathilda och Linnea befann sig. Blev lite kortspel och småprat och jag kände mig så duktig över att jag bara smakade lite vin. För jag har bestämt mig, jag ska inte dricka så mycket alkohol nu när jag kommit igång med träningen och är hälsosam. Jag kan ha kul utan sprit :) nu är jag iallafall på jobbet och jobbar till klockan 18 ikväll :) ha en fin dag!

Drömmer mig bort...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av F E L I C I A:

åh brukar också drömma mig bort sådär!! Vill ha värme och sol!

2:a kommentar, skriven , av Sophie - foto & livsstilsbloggare i Karlstad!:

Tack så mycket :D

Låter som en bra dag :)

Kommentera inlägget här :