Frågor och svar

publicerat i Frågor och svar;

Jag har fått ganska många frågor både på facebook, bloggen och kik om mina bikinis och Victoria's secret produkter så jag tänkte svara på de 3 vanligaste frågorna som ni ställer :)

Fråga: vart kommer den rosa bikinin ifrån? :D älskar färgen hihi
svar: den kommer från H&M! :)

Fråga: Vart har du köpt dina VS produkter? :)
Svar: jag har fått alla av min syster i present, men jag vet att de går att få tag i Farsta. Annars finns det jättemånga bra sidor där du kan beställa ifrån på nätet!

Fråga: vart har du köpt din blommiga bikini?? :)
svar: Även den kommer från H&M, de har fått in massa härliga bikinis så skynda dit!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av benedit ♥:

fiint!

sv; okej tack! :)
hihi okej, jag tittar på tv och svarar på kommentarer :) allt bra idag?
kram

2:a kommentar, skriven , av F E L I C I A:

Den rosa är så sjukt snygg!

Kommentera inlägget här :