You don't have to be afraid, i'll sing with you my friend

publicerat i Allmänt;
En liten Felicia och en glad farfar över sin nya bil som hänger i luften
 
Jag har haft världen mysigaste dag hemma hos farfar. Vi drack te och myste. Lite kvalitetstid med sina farföräldrar skadar aldrig. Vi satt även och diskuterade ekonomi och han är ju en riktig hejare på sånt så jag lärde mig en hel del, och jag lärde även honom lite! Sen blev det såklart en hel del skratt och prat om allmänna saker. Efter det åkte jag och mamma till Tumba centrum för hon skulle införskaffa sig kläder tills begravningen imorgon, men istället blev det jag som shoppade. Nu väntar jag på att min syster ska komma hem, och ska väl försöka börja packa. Åker ju nämligen upp till Hälsingland över helgen med tanken på att begravningen äger rum där, usch min fina ängel. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du har det bra. Vi saknar dig♥

Kommentera inlägget här :