Keep calm and marry a british boy

publicerat i Allmänt;
Nu har vi gått in i September och det är officielt höst. När jag tänker tillbaka på förra hösten får jag ett sådant pirr i magen av både lyckokänslor och mysighetsfaktorn. De där fem dagarna i London med mamma antar jag är en stor anledning till min känsla. Det var ju så otroligt härligt, som att jag tog flyget bort från verkligheten och hamnade i en värld där inga problem fanns. Jag befann mig i samma situation då som jag gör nu, jag hade precis blivit lämnad av min dårvarande kärlek och vissa kvällar var jobbigare än andra. Men i London, där var stämningen någon annan än den hemma i Stockholm. Bilderna från den resan får stilla min längtan dit, men gud vad jag vill finna den lyckan här hemma. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :