It's time to work a little harder

publicerat i Allmänt;
Vet ni vad jag är? lycklig. Rakt igenom hela kroppen. Sådär barnsligt nöjd. Har lyckats få mitt första jobb. Sitter och bläddrar igenom kontraktet och känner mig vuxen. Lite extra pengar sitter aldrig fel och ett jobb som är riktigt kul gör inte saken sämre. Då undrar ni säkert vart jag jobbar, och det ska jag berätta för er mina vänner. Jag jobbar på cerberus, ett av Sveriges största fristående finansiella rådgivningsföretag. Kort och gott sagt inom ekonomi. Lite klurigt såhär i början men jag pluggar på för fullt för att lära mig allt jag bör kunna när det gäller pension och sparande, bankmän, försäkringsmäklare osv. Listan kan göras lång. Jag har några dagar till på mig, nästa vecka börjar allvaret! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kia:

Du är duktig du!

Kommentera inlägget här :