Frågelista

publicerat i Allmänt;

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad trots omständigheterna
Favoritgodis: Choklad 
Är det nåt du absolut inte äter: Lever, fårtestiklar, kohjärta... you name it
Kläder just nu: shorts och t-shirt
Musik just nu: Love generation - Bob Sinclar

Vad sa du senast: Mamma, jag hittade en snygg tröja på nelly.. du kan ju tänka på saken.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: oj, typ 80 eller 60-talet
Sommarplaner: De är många, men något som är bestämt är Zakynthos med Sarah!
Fisk eller badkruka: Nu när jag börjar komma upp i åren föredrar jag att sola, men jag är nog ingen badkruka
Saft eller alkohol: Alkohol
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Hely klart utomlandsvärmen
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En båt, en snygg badvakt och bra musik 
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska alla gånger
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: Det finns en hel del, men LOL är ju en favorit
Tror på liv på andra planeter: Ja, det gör jag
Kommer du ihåg din första kärlek: Den är svår att glömma 
Älskar du henne/honom fortfarande: Jamen det gör jag
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland får jag känslan av det, men samtidigt så lär man sig av "misstagen" så jag tror inte jag ångrar något.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 st
Bio eller promenad: Prommis längst vattnet
Är du kittlig: ohja
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? kräfta
Rädd för insekter? något
Äckligaste insekten: den var svår, men tjocka flugor är inte fräscht
Största svaghet: Räddslan
Det här är jag bra på: Skratta och vara glad
Bästa bok? Denise Rudbergs bäcker är dem bästa
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa andras tankar
Vad vill du jobba som? Familjeadvokat
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Inga planer på det just nu, nej
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Gungar du på stolen? Sometimes
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? japp
Vilken hand håller du gaffeln i? Fel hand, alltså höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? ytterst sällan
Gillar du att sjunga? Något av det bästa som finns
Anser du att du är stark? ibland så
Brukar du sola? yes
Vad gör du om du får hicka? Klagar om hur jobbigt det är
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Te är underbart

 

Kommentera inlägget här :