-

publicerat i Allmänt;
Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig för att ni ska förstå mig rätt, men jag kommer ta en liten bloggpaus de närmsta dagarna. Inte för att jag inte vill blogga, eller för att jag inte har någonting att skriva om, utanför att jag måste vila. Som de flesta säkert redan vet så har jag legat på danderyds sjukhus halva natten för undersökningar osv. Igår kväll fick jag en riktigt hård smäll i huvudet som ledde till en kraftig hjärnskakning. Jag svimmade av 5 gånger, såg dubbelt, kunde inte koncentrera blicken på något, spydde och hade ont i nacken samt ena sidan av bröstet. Dock ska ni inte stressa upp er för mycket av det jag skrev, jag mår nämligen betydligt bättre nu. Med lite illamående, halvdålig balans och ont i huvudet är jag på bättringsvägen! Tänkte bara meddela er det, så ni vet varför bloggen inte kommer uppdateras särskilt bra. Ta hand om er nu, så hörs vi snart igen ♥

Kommentera inlägget här :