I used to be normal, until I met those losers who I now call my best friends

publicerat i Allmänt;
Godmorgon mina vänner! Här sitter jag med en hög från golv till tak med plugg samtidigt som jag har så ont i huvudet att det inte finns. Därför beslutade jag mig för imorse att stanna hemma och plugga. Hur som, helgen med mina bästa var hur bra som helst! Jag tror vi skrattade utan att pausa i kanske 5 timmar, helt seriöst. När jag och ida väl kom fram så mötte dom upp oss och vi gick till något mysigt cafe och satt och prata och fika i 3 och en halv timme, sen bar det av hem till cajsa där vi kollade på big brother, åt kvällsmat, låg och skratta till gamla minnen och bilder från malta, körde lite dans övningar i köket och åt ännu mer. Igår när vi vaknade så åt vi köttbullar och makaroner till frukost, mummmmmms! och åkte sen och kolla på vickans match innan mamma och pappa hämtade oss för hemfärd! Saknar dom redan, men snart ses vi igen och då blir det tre nätter tillsammans, ja, valborg får gärna komma nu!

Kommentera inlägget här :