Life's what you make it

publicerat i Allmänt;

Hej bloggen! Idag har det varit en fartfylld dag. Först glömde jag mitt busskort hemma... Så har fuskat mig igenom dagen ganska olagligt. När jag och Frida sen kom försent till skolan var det temadag med inriktningen retorik. Boooring. Inte nog med det så fick vi sitta längst fram. Suck. Efter skolan blev det lunch med girlsen och sen åkte jag och Frida och storhandlade inför imorgon. Efter handlingen begav jag mig mot söders höjder och piffade till håret, så nu är jag höstsnygg!! Min natt spenderas tillsammans med Frida igen, hehe. Är på väg till henne nu. Vi ska fira hennes bror och hans flickvän att de köpt lägenhet. Såååå kul :D pusshej

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia :

Eftersom du inte svarar på mina sms eller på facebook så får jag väl skriva här.
Glöm inte bort din vän

Svar: Får man fråga vilken Julia det är?
elanders.webblogg.se

Kommentera inlägget här :