090812

publicerat i Allmänt;
Hej mina vänner. Det har hänt en hel del saker sen sist jag bloggade, och som ni säkert förstår och redan vet så syftar jag på att jag och Patrik tyvärr inte är ett par längre. Jag trodde att jag skulle ta det hårdare än vad jag faktiskt gjorde. Jag mår bra, och jag har inte varit såhär positiv och glad på väldigt länge. Jag trodde aldrig jag skulle må så här bra efter en vecka. Men jag försöker se allt från den ljusa sidan, och umgås med personer som gör mig så otroligt glad. Många kanske har åsikter om att jag inte älskade honom på riktigt osv eftersom jag kom tillbaka på fötter igen väldigt fort, men det gjorde jag, till 100%, och jag älskar honom fortfarande. Men vi var helt enkelt inte menade för varandra. och som man brukar säga, man måste pussa många grodor innan man hittar sin prins!
 
Nog om detta, en hel del har tyckt att jag ska ta tag i bloggen, så det tänkte jag göra. Den senaste veckan har jag inte haft en ledig sekund, och inte en ända tråkig sekund heller. Det bästa är att de sista dagarna som är kvar av lovet ser lika fullbokade ut. Ikväll blir det en tjejkväll med Lisa, vad vi hittar på vet jag inte, men något kul blir det! Ta hand om er så hörs vi lite senare! 

Kommentera inlägget här :