Kill me, please

publicerat i Allmänt;

Helt ärligt börjar jag undra om folk inte vet hur man beter sig?! Jag satte mig på en sexa på tåget och förväntade mig en lugn resa till skolan, men icke sa nicke. Efter första stationen kliver det på en kärring med världens största hund som börjar typ nosa och slicka på min väska, seriöst!?! Efter tre stationer kliver det på någon jättefamilj med 146 ungar som sätter sig där jag sitter. Inte nog med det så vet inte barnen vad lugn betyder utan börjar sparka och ha sig, så även min väska fick sig några slag därifrån med. Nu sitter jag här med en hund under mina fötter, en hel drös ungar med leriga kläder och som äter mosad banan, och en stank som inte är så väldoftande och försöker förbereda mig inför nationella. Bra start på dagen.

Kommentera inlägget här :